Korzyści

Certyfikat Salonu Sprzedaży Platinum WIKĘD przyznawany na 1 rok upoważniający firmę sprzedaży do opisywania się jako autoryzowany Salon Sprzedaży WIKĘD.

Umieszczenie salonu sprzedaży na interaktywnej mapie na stronie www.wiked.pl wraz z oznaczeniem.

Budżet marketingowy w wysokości 2500 zł do wykorzystania w ciągu roku na dowolne produkty z aktualnego katalogu materiałów marketingowych WIKĘD.

Nieodpłatne, profesjonalne, dedykowane szkolenia (maksymalnie 1 raz w roku) w siedzibie firmy WIKĘD. Zakres szkoleń oraz terminy (organizowane raz na kwartał) zostaną przekazane przez Regionalnych Kierowników Sprzedaży WIKĘD. W ramach szkolenia uczestnicy otrzymają m.in. zestaw akcesoriów marketingowych (czapka, polar, koszulka oraz pendrive WIKĘD).

Warunki handlowe ustalane indywidualnie.

Wymagania

Ekspozycja drzwi zewnętrznych WIKĘD (min. 6 par drzwi – 2 szt. Termo Prestige Lux, 2 szt. Optimum oraz 2 szt. Premium – w tym po dwie z kolekcji Future INOX i Glass Design, min. 4 sztuki z ościeżnicą Termo, min. 2 sztuki drzwi z naświetlem oraz min 1. sztuka z wybranym rozwiązaniem z inteligentną technologią).

Identyfikacja WIKĘD wewnątrz salonu – strefa sprzedaży drzwi WIKĘD w widocznym miejscu.

Identyfikacja zewnętrzna WIKĘD w widocznym miejscu (baner WIKĘD).

Ekspozytor przekrojów.

Nowoczesna strona internetowa salonu zawierająca logo firmy WIKĘD podlinkowane do strony www.wiked.pl oraz ofertę drzwiową wraz z opisem.

Przeszkolona i certyfikowana przez WIKĘD ekipa montażowa.

Dostępność wzorników kolorów WIKĘD oraz najnowszej edycji katalogu drzwi WIKĘD.

Sprzedaż wyłącznie drzwi marki WIKĘD (dotyczy drzwi zewnętrznych – stalowych).

Udokumentowany obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD na poziomie 150 000 zł netto.

Obsługa zamówień wyłącznie przez system iQuote.

Personel handlowy przeszkolony z aktualnej oferty WIKĘD.