WIĘCEJ DLA TWOJEGO BIZNESU

O programie
WIKĘD Leader

Program partnerski WIKĘD Leader przeznaczony dla salonów sprzedaży drzwi WIKĘD to zbiór jasnych zasad, jakie należy spełnić, aby otrzymać odpowiedni poziom partnerski (Silver/Gold/Platinum). Uzyskując go, otrzymają Państwo szereg profitów i przywilejów niedostępnych dla innych punktów sprzedaży.

Atrakcyjne rabaty handlowe, bony bezgotówkowe do wykorzystania na zakup dowolnych materiałów z katalogu marketingowego WIKĘD, promowanie salonu sprzedaży na stronie internetowej WIKĘD i wiele więcej!

NAJCZĘSTSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Czym jest program Leader?

To program lojalnościowy dla profesjonalnych Salonów Sprzedaży, w których WIKĘD kwalifikuje do odpowiedniego poziomu partnerskiego na podstawie spełnionych wymagań – SILVER, GOLD oraz PLATINIUM. Program ma na celu promocję Autoryzowanych Punktów Sprzedaży przez szereg działań wspierających z obszaru marketingu i sprzedaży.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

2. Jakie są poziomy w Programie Leader?

W Programie Leader przygotowaliśmy 3 poziomy Partnerskie:

  1. Punkt Partnerski SILVER
  2. Punkt Partnerski GOLD
  3. Punkt Partnerski PLATINUM

Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

3. Jakie korzyści daje poziom SILVER?

Jako Punkt Partnerski SILVER otrzymasz:

15 000 pkt marketingowych do wykorzystania na dowolne akcesoria marketingowe, które znajdują się w katalogu marketingowym oraz bony bezgotówkowe (vouchery) na zakup drzwi

– dostęp do bazy wiedzy, instrukcji, schematów, poradników wideo i promocji pozwalających zwiększyć pulę zgromadzonych punktów

zestaw powitalny


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

4. Czy kwalifikuję się do poziomu SILVER?

Salon Partnerski zalicza się do poziomu SILVER jeśli spełnia następujące warunki:

  1. Ekspozycja drzwi zewnętrznych WIKĘD min. 1 szt. drzwi – minimum jedne drzwi z linii Termo Prestige Lux/Optimum z ościeżnicą Termo
  2. Drzwi ekspozycyjne muszą być zgodne z aktualną ofertą sprzedażową WIKĘD.
  3. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD muszą być umieszczone w strefie WIKĘD – widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
  4. Identyfikacja WIKĘD w widocznym miejscu – logo nad każdymi drzwiami WIKĘD.
  5. Dostępność wzorników kolorów oraz przeszkleń drzwi WIKĘD oraz najnowszej edycji katalogu.
  6. Udokumentowany handlowy obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD na poziomie 200 000 zł netto na bazie cen katalogowych netto, zarejestrowany w systemie zamówień WIKĘD iQuote.
  7. Obsługa zamówień wyłącznie przez system zamówień WIKĘD iQuote.
  8. Personel handlowy przeszkolony z aktualnej oferty WIKĘD.

Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

5. Jakie korzyści daje poziom GOLD?

Jako Punkt Partnerski GOLD otrzymasz:

30 000 pkt marketingowych do wykorzystania na dowolne akcesoria marketingowe, które znajdują się w katalogu marketingowym oraz bony bezgotówkowe (vouchery) na zakup drzwi

– umieszczenie Salonu na interaktywnej mapie WIKĘD – „Gdzie kupić?” dostępnej na stronie www.wiked.pl gdzie Klient końcowy łatwo odnajdzie Salon Sprzedaży w swojej okolicy. Zamieszczone w wizytówce zdjęcia i zakres ekspozycji będą istotną pomocą w procesie zakupu przez Klienta końcowego.

– dostęp do bazy wiedzy, instrukcji, schematów, poradników wideo i promocji pozwalających zwiększyć pulę zgromadzonych punktów

zestaw powitalny


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

6. Czy kwalifikuję się do poziomu GOLD?

Salon Partnerski zalicza się do poziomu GOLD jeśli spełnia następujące warunki:

  1. Ekspozycja drzwi zewnętrznych WIKĘD min. 4 szt. drzwi*:
    • minimum jedne drzwi z kolekcji Future INOX
    • minimum jedne drzwi z kolekcji Glass Design
    • minimum 2 sztuki drzwi z ościeżnicą Termo
    • minimum 2 sztuki drzwi z linii Termo Prestige Lux/Optimum z ościeżnicą Termo
  2. Wybór drzwi umożliwia łączenie wymagań, np. drzwi z kolekcji Future INOX w linii Termo Prestige Lux.
  3. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD umieszczone w strefie WIKĘD – widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
  4. Identyfikacja WIKĘD w widocznym miejscu – logo nad każdymi drzwiami WIKĘD.
  5. Ekspozytor przekrojów drzwi.
  6. Strona internetowa salonu zawierająca logo firmy WIKĘD podlinkowane do strony www.wiked.pl.
  7. Dostępność wzorników kolorów oraz przeszkleń drzwi WIKĘD oraz najnowszej edycji katalogu.
  8. Udokumentowany handlowy obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD na poziomie 350 000 zł netto na bazie cen katalogowych netto, zarejestrowany w systemie zamówień WIKĘD iQuote.
  9. Obsługa zamówień wyłącznie przez system zamówień WIKĘD iQuote.
  10. Personel handlowy przeszkolony z aktualnej oferty WIKĘD.

Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

7. Jakie korzyści daje poziom PLATINUM?

Jako Punkt Partnerski PLATINUM otrzymasz:

60 000 pkt marketingowych do wykorzystania na dowolne akcesoria marketingowe, które znajdują się w katalogu marketingowym oraz bony bezgotówkowe (vouchery) na zakup drzwi

– umieszczenie Salonu na interaktywnej mapie WIKĘD – „Gdzie kupić?” dostępnej na stronie www.wiked.pl gdzie Klient końcowy łatwo odnajdzie Salon Sprzedaży w swojej okolicy. Zamieszczone w wizytówce zdjęcia i zakres ekspozycji będą istotną pomocą w procesie zakupu przez Klienta końcowego.

– dostęp do bazy wiedzy, instrukcji, schematów, poradników wideo i promocji pozwalających zwiększyć pulę zgromadzonych punktów

zestaw powitalny


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

8. Czy kwalifikuję się do poziomu PLATINUM?

Salon Partnerski zalicza się do poziomu PLATINUM jeśli spełnia następujące warunki:

  1. Ekspozycja drzwi zewnętrznych WIKĘD min. 5 szt. drzwi*:
    • minimum po 2 drzwi z kolekcji Future INOX oraz Glass Design
    • minimum 4 sztuki drzwi z ościeżnicą Termo
    • minimum po 2 sztuki drzwi z linii Termo Prestige Lux/Optimum z Termo oraz 1 sztuka z linii Premium lub Protect
    • minimum 1 sztuka drzwi z naświetlem
    • minimum 1 sztuka drzwi z wybranym rozwiązaniem z inteligentną technologią
  2. Wybór drzwi umożliwia łączenie wymagań, np. drzwi z kolekcji Future INOX w linii Termo Prestige Lux.
  3. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD umieszczone w strefie WIKĘD – widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
  4. Identyfikacja WIKĘD w widocznym miejscu – logo nad każdymi drzwiami WIKĘD.
  5. Ekspozytor przekrojów drzwi.
  6. Strona internetowa salonu zawierająca logo firmy WIKĘD podlinkowane do strony www.wiked.pl.
  7. Dostępność wzorników kolorów oraz przeszkleń drzwi WIKĘD oraz najnowszej edycji katalogu.
  8. Udokumentowany handlowy obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD na poziomie 600 000 zł netto na bazie cen katalogowych netto, zarejestrowany w systemie zamówień WIKĘD iQuote.
  9. Obsługa zamówień wyłącznie przez system zamówień WIKĘD iQuote.
  10. Personel handlowy przeszkolony z aktualnej oferty WIKĘD.

Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

9. Co muszę zrobić aby przystąpić do programu Leader?

Wystarczy wejść na stronę https://leader.wiked.pl/zaloguj aby bezpłatnie i intuicyjnie zarejestrować swój Salon Sprzedaży. Zajmie to tylko parę minut.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

10. Jak przebiega proces rejestracji nowego Salonu Sprzedaży?

Odbywa się on dwuetapowo.

  1. Należy podać adres email oraz ustawić samodzielnie hasło.
  2. Następnie przygotować dane logowania do iQuote, potwierdzić chęć przystąpienia do programu poprzez kliknięcie linku aktywacyjnego przesłanego automatycznie na podany adres email.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

11. Zarejestrowałem się do programu Leader i co dalej?

Teraz należy jedynie:

  1. Uzupełnić dane adresowe Salonu Sprzedaży.
  2. Podać dane logowania do iQuote aby program mógł policzyć nasz obrót. Dzieje się to automatycznie na podstawie danych z iQuote.

To tyle! 

Od tej chwili możesz cieszyć się funkcjonalnością programu Leader, zbierać punkty marketingowe oraz wymienić je na szereg profitów.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

12. Na jaki okres przydzielony jest odpowiedni poziom partnerski?

Każdy poziom przydzielony jest na 365 dni, liczony od dnia weryfikacji Salonu Sprzedaży. Po tym okresie następuje kolejna automatyczna weryfikacja. Punkty marketingowe przydzielane są przy każdorazowej weryfikacji (pula odpowiednia dla zakwalifikowanego poziomu).


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

13. Co należy zrobić aby Nasz salon znalazł się na stronie WIKĘD w zakładce - GDZIE KUPIĆ?

Należy spełnić przejrzyste zasady podane dla poziomu GOLD oraz PLATINIUM.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

14. Na co mogę wymienić punkty marketingowe, które dostanę oraz które będę zbierał?

Punkty Marketingowe można wymienić:

na dowolne akcesoria marketingowe, które znajdują się w katalogu marketingowym,

– bony bezgotówkowe – VOUCHERY na zakup drzwi.

Katalog materiałów marketingowych znajdziesz tutaj.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

15. Jak mogę zwiększyć ilość punktów marketingowych na moim koncie?

Ilość Punktów Marketingowych można zwiększyć korzystając z promocji dostępnych dla zalogowanych Salonów Partnerskich.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

16. Jakie inne korzyści będę miał z zarejestrowania się do programu Leader?

Program Leader to dodatkowo proste i intuicyjne narzędzie analityczne do sprawdzenia obrotu sprzedaży poprzez zaznaczenie dowolnego zakresu dat. To również baza aktualnej wiedzy, dostęp do instrukcji i schematów oraz poradniki wideo.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

17. Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje dotyczące programu Leader?

Wszystkie szczegółowe informacje takie jak lista profitów, przywilejów oraz wymagań na poszczególny poziom partnerski znajduje się w opisie programu na stronie https://wiked.pl/program-leader/ oraz w regulaminie Programu Leader. Zawsze można też napisać na adres mailowy leader@wiked.pl , chętnie udzielimy odpowiedzi na każde pytanie.


Czy to jest odpowiedź na Twoje pytanie? Jeśli nie, zadaj nam swoje pytanie, chętnie udzielimy odpowiedzi.

Wybierz poziom salonu sprzedaży.
Poznaj wyjątkowe korzyści oraz wymagania.

Punkt Partnerski Silver to pierwszy poziom Programu Leader, przeznaczony dla punktów sprzedaży, których roczny obrót katalogowy netto sprzedaży produktów WIKĘD określany jest na poziomie min. 200 000 zł netto.

Co zyskasz jako Partner Silver?

  • Certyfikat partnerski

    Przyznawany jest na 1 rok. Daje Twojej firmie możliwość opisywania się jako Punkt Partnerski Silver WIKĘD. Dołączasz do grona liderów, gratulujemy!
  • 15 000 punktów marketingowych

    Punkty do wykorzystania na dowolne produkty z katalogu materiałów marketingowych WIKĘD lub na zakup voucherów na drzwi ekspozycyjne.
  • Informacje na bieżąco

    W portalu Leader zyskasz bezpośredni i czytelny dostęp do najnowszych informacji firmowych oraz tutoriali - także w formie poradników video.
  • Zestaw powitalny Silver

    Wyjątkowy upominek wysyłany na adres Twojej firmy niedługo po pozytywnym przejściu weryfikacji do tego poziomu Programu Leader.

Jakie wymagania obowiązują dla poziomu Partner Silver?

  • Ekspozycja drzwi

    Minimum 1 szt. drzwi z linii Termo Prestige Lux lub Optimum z ościeżnicą Termo. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD umieszczone w widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
  • Udokumentowany obrót

    Obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD rozliczany w cenach katalogowych poprzez system iQuote określony na poziomie minimum 200 000 zł netto.
  • Identyfikacja marki

    Logo WIKĘD w formie tablic PCV lub logo przestrzennego umieszczongo nad każdymi drzwiami ekspozycyjnymi.
  • Akcesoria sprzedażowe

    Dostępne w salonie: wzornik kolorów oklein, wzornik przeszkleń drzwiowych, najnowsza edycja katalogu WIKĘD.
  • Przeszkolony personel

    Obsługa klienta znająca aktualną ofertę sprzedażową WIKĘD.
  • Zamówienia poprzez iQuote

    Zamówienia realizowane poprzez własne konto WIKĘD iQuote.

Chcesz przystąpić do programu partnerskiego? Zarejestruj się już wkrótce, to nic nie kosztuje!

Salon Partnerski Gold to drugi poziom Programu Leader, przeznaczony dla salonów, których roczny obrót katalogowy netto sprzedaży produktów WIKĘD określany jest na poziomie min. 350 000 zł netto.

Co zyskasz jako Partner Gold?

  • Certyfikat partnerski

    Przyznawany jest na 1 rok. Daje Twojej firmie możliwość opisywania się jako Salon Partnerski Gold WIKĘD. Dołączasz do grona liderów, gratulujemy!
  • 30 000 punktów marketingowych

    Punkty do wykorzystania na dowolne produkty z katalogu materiałów marketingowych WIKĘD lub na zakup voucherów na drzwi ekspozycyjne.
  • Informacje na bieżąco

    W portalu Leader zyskasz bezpośredni i czytelny dostęp do najnowszych informacji firmowych oraz tutoriali - także w formie poradników video.
  • Zestaw powitalny Gold

    Wyjątkowy upominek wysyłany na adres Twojej firmy niedługo po pozytywnym przejściu weryfikacji do tego poziomu Programu Leader.
  • Umieszenie na mapie

    Twoja nazwa, logo, adres, godziny otwarcia, numer telefonu, link do strony www oraz zdjęcia zostaną umieszczone na mapie w zakładce Gdzie Kupić na stronie wiked.pl.

Jakie wymagania obowiązują dla poziomu Partner Gold?

  • Ekspozycja drzwi

    Minimum 4 szt. drzwi: minimum jedne drzwi z kolekcji Future INOX; minimum jedne drzwi z kolekcji Glass Design; minimum 2 sztuki drzwi z ościeżnicą Termo; minimum 2 sztuki drzwi z linii Termo Prestige Lux/Optimum z ościeżnicą Termo. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD umieszczone w widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
  • Udokumentowany obrót

    Obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD rozliczany w cenach katalogowych poprzez system iQuote określony na poziomie minimum 350 000 zł netto.
  • Identyfikacja marki

    Logo WIKĘD w formie tablic PCV lub logo przestrzennego umieszczongo nad każdymi drzwiami ekspozycyjnymi.
  • Akcesoria sprzedażowe

    Dostępne w salonie: ekspozytor przekrojów drzwi, wzornik kolorów oklein, wzornik przeszkleń drzwiowych, najnowsza edycja katalogu WIKĘD.
  • Przeszkolony personel

    Obsługa klienta znająca aktualną ofertę sprzedażową WIKĘD.
  • Zamówienia poprzez iQuote

    Zamówienia realizowane poprzez własne konto WIKĘD iQuote.

Chcesz przystąpić do programu partnerskiego? Zarejestruj się już wkrótce, to nic nie kosztuje!

Salon Partnerski Platinum to trzeci poziom Programu Leader, przeznaczony dla salonów, których roczny obrót katalogowy netto sprzedaży produktów WIKĘD określany jest na poziomie min. 600 000 zł netto.

Co zyskasz jako Partner Platinum?

  • Certyfikat partnerski

    Przyznawany jest na 1 rok. Daje Twojej firmie możliwość opisywania się jako Salon Partnerski Platinum WIKĘD. Dołączasz do grona liderów, gratulujemy!
  • 60 000 punktów marketingowych

    Punkty do wykorzystania na dowolne produkty z katalogu materiałów marketingowych WIKĘD lub na zakup voucherów na drzwi ekspozycyjne.
  • Informacje na bieżąco

    W portalu Leader zyskasz bezpośredni i czytelny dostęp do najnowszych informacji firmowych oraz tutoriali - także w formie poradników video.
  • Zestaw powitalny Platinum

    Wyjątkowy upominek wysyłany na adres Twojej firmy niedługo po pozytywnym przejściu weryfikacji do tego poziomu Programu Leader.
  • Umieszenie na mapie

    Twoja nazwa, logo, adres, godziny otwarcia, numer telefonu, link do strony www oraz zdjęcia zostaną umieszczone na mapie w zakładce Gdzie Kupić na stronie wiked.pl.

Jakie wymagania obowiązują dla poziomu Partner Platinum?

  • Ekspozycja drzwi

    Minimum 5 szt. drzwi: minimum po 1 drzwi z kolekcji Future INOX oraz Glass Design; minimum 1 sztuka drzwi z naświetlem; minimum 2 sztuki drzwi z linii Termo Prestige Lux/Optimum oraz 1 sztuka z linii Premium lub Protect; minimum 1 sztuka drzwi z wybranym rozwiązaniem z inteligentną technologią (WiSmart, WiKeys, TapKey oraz pokrewne); minimum 3 sztuki drzwi z ościeżnicą Termo. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD umieszczone w widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
  • Udokumentowany obrót

    Obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD rozliczany w cenach katalogowych poprzez system iQuote określony na poziomie minimum 600 000 zł netto.
  • Identyfikacja marki

    Logo WIKĘD w formie tablic PCV lub logo przestrzennego umieszczongo nad każdymi drzwiami ekspozycyjnymi. Dodatkowo, identyfikacja zewnętrzna WIKĘD, np. baner, tablica, okelone szyby, kaseton.
  • Akcesoria sprzedażowe

    Dostępne w salonie: wzornik kolorów oklein, wzornik przeszkleń drzwiowych, najnowsza edycja katalogu WIKĘD.
  • Przeszkolony personel

    Obsługa klienta znająca aktualną ofertę sprzedażową WIKĘD.
  • Zamówienia poprzez iQuote

    Zamówienia realizowane poprzez własne konto WIKĘD iQuote.

Chcesz przystąpić do programu partnerskiego? Zarejestruj się jak najszybciej!