Program Leader
Strona główna » O firmie » Program Leader

O FIRMIE WIKĘD
Nowatorska wizja produkcji drzwi zewnętrznych
Program partnerski WIKĘD Leader przeznaczony dla salonów sprzedaży drzwi WIKĘD to zbiór jasnych zasad, jakie należy spełnić, aby otrzymać odpowiedni poziom partnerski (Silver/Gold/Platinum). Uzyskując go, otrzymają Państwo szereg profitów i przywilejów niedostępnych dla innych punktów sprzedaży. Atrakcyjne rabaty handlowe, bony bezgotówkowe do wykorzystania na zakup dowolnych materiałów z katalogu marketingowego WIKĘD, promowanie salonu sprzedaży na stronie internetowej WIKĘD i wiele więcej!



Wybierz poziom salonu sprzedaży. Poznaj wyjątkowe korzyści oraz wymagania.

Punkt Partnerski Silver to pierwszy poziom Programu Leader, przeznaczony dla punktów sprzedaży, których roczny obrót katalogowy netto sprzedaży produktów WIKĘD określany jest na poziomie min. 200 000 zł netto.
Co zyskasz jako Partner Silver?
Certyfikat partnerski
Przyznawany jest na 1 rok. Daje Twojej firmie możliwość opisywania się jako Punkt Partnerski Silver WIKĘD. Dołączasz do grona liderów, gratulujemy!
15000 punktów marketingowych
Punkty do wykorzystania na dowolne produkty z katalogu materiałów marketingowych WIKĘD lub na zakup voucherów na drzwi ekspozycyjne.
Informacje na bieżąco
W portalu Leader zyskasz bezpośredni i czytelny dostęp do najnowszych informacji firmowych oraz tutoriali – także w formie poradników video.
Zestaw powitalny Silver
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Jakie wymagania obowiązują dla poziomu Partner Silver?
Ekspozycja drzwi
Minimum 1 szt. drzwi z linii Termo Prestige Lux lub Optimum z ościeżnicą Termo. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD umieszczone w widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
Udokumentowany obrót
Obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD rozliczany w cenach katalogowych poprzez system iQuote określony na poziomie minimum 200 000 zł netto.
Identyfikacja marki
Logo WIKĘD w formie tablic PCV lub logo przestrzennego umieszczongo nad każdymi drzwiami ekspozycyjnymi.
Akcesoria sprzedażowe
Dostępne w salonie: wzornik kolorów oklein, wzornik przeszkleń drzwiowych, najnowsza edycja katalogu WIKĘD.
Przeszkolony personel
Obsługa klienta znająca aktualną ofertę sprzedażową WIKĘD.
Zamówienia poprzez iQuote
Zamówienia realizowane poprzez własne konto WIKĘD iQuote.
Chcesz przystąpić do programu partnerskiego? Zarejestruj się już wkrótce, to nic nie kosztuje!

Salon Partnerski Gold to drugi poziom Programu Leader, przeznaczony dla salonów, których roczny obrót katalogowy netto sprzedaży produktów WIKĘD określany jest na poziomie min. 350 000 zł netto.
Co zyskasz jako Partner Gold?
Certyfikat partnerski
Przyznawany jest na 1 rok. Daje Twojej firmie możliwość opisywania się jako Salon Partnerski Gold WIKĘD. Dołączasz do grona liderów, gratulujemy!
30 000 punktów marketingowych
Punkty do wykorzystania na dowolne produkty z katalogu materiałów marketingowych WIKĘD lub na zakup voucherów na drzwi ekspozycyjne.
Informacje na bieżąco
W portalu Leader zyskasz bezpośredni i czytelny dostęp do najnowszych informacji firmowych oraz tutoriali – także w formie poradników video.
Zestaw powitalny Gold
Wyjątkowy upominek wysyłany na adres Twojej firmy niedługo po pozytywnym przejściu weryfikacji do tego poziomu Programu Leader.
Umieszenie na mapie
Twoja nazwa, logo, adres, godziny otwarcia, numer telefonu, link do strony www oraz zdjęcia zostaną umieszczone na mapie w zakładce Gdzie Kupić na stronie wiked.pl.
Jakie wymagania obowiązują dla poziomu Partner Silver?
Ekspozycja drzwi
Minimum 4 szt. drzwi: minimum jedne drzwi z kolekcji Future INOX; minimum jedne drzwi z kolekcji Glass Design; minimum 2 sztuki drzwi z ościeżnicą Termo; minimum 2 sztuki drzwi z linii Termo Prestige Lux/Optimum z ościeżnicą Termo. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD umieszczone w widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
Udokumentowany obrót
Obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD rozliczany w cenach katalogowych poprzez system iQuote określony na poziomie minimum 350 000 zł netto.
Identyfikacja marki
Logo WIKĘD w formie tablic PCV lub logo przestrzennego umieszczongo nad każdymi drzwiami ekspozycyjnymi.
Akcesoria sprzedażowe
Dostępne w salonie: wzornik kolorów oklein, wzornik przeszkleń drzwiowych, najnowsza edycja katalogu WIKĘD.
Przeszkolony personel
Obsługa klienta znająca aktualną ofertę sprzedażową WIKĘD.
Zamówienia poprzez iQuote
Zamówienia realizowane poprzez własne konto WIKĘD iQuote.

Salon Partnerski Platinum to trzeci poziom Programu Leader, przeznaczony dla salonów, których roczny obrót katalogowy netto sprzedaży produktów WIKĘD określany jest na poziomie min. 600 000 zł netto.
Co zyskasz jako Partner Platinum?
Certyfikat partnerski
Przyznawany jest na 1 rok. Daje Twojej firmie możliwość opisywania się jako Salon Partnerski Gold WIKĘD. Dołączasz do grona liderów, gratulujemy!
60 000 punktów marketingowych
Punkty do wykorzystania na dowolne produkty z katalogu materiałów marketingowych WIKĘD lub na zakup voucherów na drzwi ekspozycyjne.
Informacje na bieżąco
W portalu Leader zyskasz bezpośredni i czytelny dostęp do najnowszych informacji firmowych oraz tutoriali – także w formie poradników video.
Zestaw powitalny Platinum
Wyjątkowy upominek wysyłany na adres Twojej firmy niedługo po pozytywnym przejściu weryfikacji do tego poziomu Programu Leader.
Umieszenie na mapie
Twoja nazwa, logo, adres, godziny otwarcia, numer telefonu, link do strony www oraz zdjęcia zostaną umieszczone na mapie w zakładce Gdzie Kupić na stronie wiked.pl.
Jakie wymagania obowiązują dla poziomu Partner Silver?
Ekspozycja drzwi
Minimum 5 szt. drzwi: minimum po 1 drzwi z kolekcji Future INOX oraz Glass Design; minimum 1 sztuka drzwi z naświetlem; minimum 2 sztuki drzwi z linii Termo Prestige Lux/Optimum oraz 1 sztuka z linii Premium lub Protect; minimum 1 sztuka drzwi z wybranym rozwiązaniem z inteligentną technologią (WiSmart, WiKeys, TapKey oraz pokrewne); minimum 3 sztuki drzwi z ościeżnicą Termo. Drzwi ekspozycyjne WIKĘD umieszczone w widocznym, właściwie wyeksponowanym, atrakcyjnym handlowo miejscu. Drzwi powinny być prawidłowo zamontowane w ekspozytorze lub przygotowanej ściance ekspozycyjnej. Drzwi ekspozycyjne powinny prezentować pełną funkcjonalność drzwi – bez widocznej konstrukcji montażowej, kotew montażowych oraz podobnych.
Udokumentowany obrót
Obrót roczny sprzedaży produktów WIKĘD rozliczany w cenach katalogowych poprzez system iQuote określony na poziomie minimum 600 000 zł netto.
Identyfikacja marki
Logo WIKĘD w formie tablic PCV lub logo przestrzennego umieszczongo nad każdymi drzwiami ekspozycyjnymi. Dodatkowo, identyfikacja zewnętrzna WIKĘD, np. baner, tablica, okelone szyby, kaseton.
Akcesoria sprzedażowe
Dostępne w salonie: wzornik kolorów oklein, wzornik przeszkleń drzwiowych, najnowsza edycja katalogu WIKĘD.
Przeszkolony personel
Obsługa klienta znająca aktualną ofertę sprzedażową WIKĘD.
Zamówienia poprzez iQuote
Zamówienia realizowane poprzez własne konto WIKĘD iQuote.